fredag 15 augusti 2008

A day at the olympics

När det släpptes ett nytt lass biljetter för ett par veckor sedan var jag själv alldeles för lat för att ställa mig och köa en halv dag för biljetter till nån match jag egentligen inte brydde mig om. Istället utnyttjade jag det faktum att jag har vänner som är villiga att göra detta, och att ingen vill gå på en match ensam... Tack Chris.


Vägen till handbollshallen var kusligt tom klockan 9 på morgonen.


Trotts mäktigt stöd från publiken kunde Kina inte stå emot Kazakstans handbollsdamer.


Chris och Jingjing (?) i halvlek.


Nästa match: Brasilien mot Sydkorea. Chris höll på de senare och kom således bra överens med de här glada grabbarna.


Bokstavligt talat i sista sekunden lyckades Brasilien få till det sista och avgörande målet! En riktig rysare.



Jag ger uttryck för min stora kärlek till OS.


Michaela också...


Och Chris...

Inga kommentarer: