torsdag 12 mars 2009

Trött

Först tyckte jag att det här med att jag endast har lektioner på förmiddagen var en bra sak, eftersom det lämnar hela eftermiddagen fri till att göra annat. Men nu har det blivit så att jag mest slappar på eftermiddagarna, då jag är så jäkla trött efter att ha gått upp så tidigt. Det kan också vara så att jag har lite svårt att gå och lägga mig i tid...

Det händer sig allt för ofta så, att jag framåt kvällen råkar hitta något coolt youtube-klipp som tar sjukt lång tid att ladda, men som jag bara inte kan släppa. Så sitter jag där och väntar. Väntar på att det ska ladda klart.

Jomen så är det ju: Det är Youtubes fel att jag inte orkar koncentrera mig på lektionerna.

3 kommentarer:

goooooood girl sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jag förstår vad du menar. fast just nu handlar det mer om din blogg och mitt jobb och inte youtube

/Bamse

Mikael Salomonsson 米卡尔 sa...

Haha, jag känner mig smickrad.