söndag 21 februari 2010

Sverigebesök i bilder

Mest tid har jag spenderat med den här mannen i detta hus i, där vi under sjuk tidspress spelat in 10 nya låtar.



Jag åkte ner och hälsade på brorsan i Linköping och besökte hans arbetsplats - Vadstena slott.



Fick även lite tid The Lindholtz i vinteridyllen.



Sedan drog jag till Malmö med de här kidsen. (Mysig restaurangvagn 1)



Och hängde i Malmö och bodde hos den här tjejen, som här sitter och kollar på film i en konsthall.



Och så åkte vi hem genom ett fint vintersverige. (Mysig restaurangvagn 2)



Och så fick jag besök av en Peking-vän, som jag guidade några dagar i Stockholm.

2 kommentarer:

Bror sa...

Hoppas resan gick bra! Gosse vad många resor du gjort nu kom jag att tänka på..

Stabil bild på slottet, välkommen åter.

Mikael Salomonsson 米卡尔 sa...

Ja, fasiken vad mycket koldioxidutslapp jag har pa mitt samvete... Far borja med transsibiriska for att stilla samvetet lite tror jag.